Prezentacja produktu w domu klienta? Spróbuj tego rozwiązania!
Każdy ślub i wesele zaczynają się od dziesiątek godzin przygotowań. Wybierane są potrawy, dress-code gości, restauracja, organizator czy wreszcie stylizacje ślubne. Zarówno Pan Młody, jak i Panna Młoda dbają wówczas o swój wizerunek najbardziej jak się da.
Poszukują świetnych dodatków, rozglądają się za nieznanymi wcześniej sklepami oferującymi dodatki, a także odwiedzają miejsca, które wcześniej omijali szerokim łukiem.
Da się jednak stworzyć coś nowego i tym samym wykorzystać prawdziwą niszę. Możesz swoją ofertę zaprezentować właśnie u nich!
Prezentacja domowa
Zaprezentowanie swoich ubrań, akcesoriów czy innych usług w domu Państwa Młodych jest niesamowitym sposobem na zwiększenie swoich zarobków oraz rozpoznawalności Twojej firmy. Zacznijmy jednak od praktycznej strony tego przedsięwzięcia.
Klient przez telefon lub internet uzgadnia z Twoim pracownikiem zakres prezentowanej oferty, dobiera właściwy termin i rezerwuje go. Osoba zajmująca się prezentacją przyjeżdża pod dom klienta z wybraną ofertą, którą przedstawia w uzgodnionym miejscu. Brzmi prosto, prawda?
Istotą i zarazem wyróżnikiem prezentacji domowej jest bardzo intymna atmosfera i brak złego samopoczucia Państwa Młodych podczas dokonywania wyboru. Mogą mierzyć i testować do woli, sprawdzać wygląd danej rzeczy w naturalny dla siebie sposób. Zyskać aprobatę lub dezaprobatę innych domowników, a także, co może dla wielu jest wręcz najważniejsze - mogą oszczędzić swój czas.
Wizyty w lokalach lub sklepach stacjonarnych zawsze oznaczają dużą stratę czasu. Dojazd w korkach, poszukiwanie miejsca parkingowego czy dojście do samego sklepu zajmują dłuższą chwilę - prezentacja oferty u klienta jest tego zupełnym zaprzeczeniem.
Klient zobaczy, klient kupi
Prezentacja oferty u klienta niesie ze sobą także dodatkową zaletę. Klient, który przyjmuje przedstawiciela firmy w swoim domu, poczuje się zobowiązany do zakupu lub skorzystania z danej usługi. Będzie chciał, czasami nawet mimowolnie, zadowolić swojego “gościa”.
To bardzo, bardzo duży plus, który zdaje się być nie brany pod uwagę przez zarząd większości firm odzieżowych i nie tylko.
Prezentuj profesjonalnie!
Ważny jest sposób prezentacji produktu. Będziesz skazany na łaskę i niełaskę swoich klientów, którzy mogą patrzeć na Twoją ofertę bardzo rygorystycznym okiem. Stwórz zatem prezentację, do której nie można się przyczepić.
Skorzystaj z usług firmy stolarskiej lub tapicerskiej i zaprojektuj łatwe w przenoszeniu, atrakcyjne wizualnie walizki. Wszystkie elementy garderoby muszą być ładnie ułożone i zapakowane, a co więcej - musi być ich dokładnie tyle, ile zdecydował klient. Ważne jest to, by klient nie poczuł się w żaden sposób zawiedziony ofertą.
Dojazdy do klienta nie są drogie, a zyski mogą być warte uwagi. Spokojne oczekiwanie na klienta w sklepie stacjonarnym często nie ma sensu. Pusty przebieg pracownika czy Twój, jako właściciela firmy, zawsze jest marnotrawiony i zdany na łut szczęścia.
Zatem czy jest sens odkładać to w nieskończoność? Zaproponuj swoim klientom prezentację oferty w ich domu lub mieszkaniu i ciesz się większą rozpoznawalnością oraz, czego Ci życzę, także większymi zyskami!
Pozdrowienia,
Adrian