MENU
targislubne


Branża Ślubna

 

Zamieszczamy tu treści kierowane do osób, które zawodowo działają w biznesie ślubno-weselnym. Chcesz podzielić się swoim doświadczeniem? zapraszamy do współpacy!

 

Poznaj nas lepiej

23 styczeń 2019
Wielu właścicieli corocznie poszukuje odpowiednich mediów do prezentacji swoich produktów. Szukają niedrogiego miejsca w gazecie, czy rozglądają się za dostępnym cenowo blogerem, który zaprezentuje ich propozycje. Możesz jednak w bardzo łatwy i przystępny sposób wypromować swoją firmę, przy okazji pokazując zainteresowanym osobom realne i praktyczne wartości Twoich produktów. Trunk Show, bo o tym mowa, to z angielskiego “Bagażnikowe Przedstawienie” i stanowi dźwignię handlu w wielu gałęziach gospodarki za granicą. Na czym polega ta forma marketingowa i jak ją “ugryźć” by jak najwięcej zyskać? Istota Trunk Show Bagażnikowe Przedstawienie to bardzo prosty, a zarazem szalenie efektowny, sposób... czytaj dalej
16 styczeń 2019
Czasem każdy potrzebuje na szybko przygotować jakąś grafikę - najczęściej na potrzeby mediów społecznościowych. Nie zawsze natomiast jest pod ręką specjalista bądź też najzwyczajniej nie ma niego budżetu. Bywa. I chociaż tworzenie wszystkiego na własną... czytaj dalej
13 styczeń 2019
Klient idealny istnieje. Trzeba tylko określić kim on jest i jak do niego trafić. Aby wiedzieć, kogo chcemy pozyskiwać należy poświęcić swój czas na opisanie go. Poniżej pokażę, w jaki sposób to zrobić. Kiedyś usłyszałam najprostszą definicję... czytaj dalej
08 styczeń 2019
Zapewne wesele bez udziału kawy jeszcze się nie odbyło. Zwykle jest ona serwowana gościom weselnym o danej porze lub został przez organizatora wydzielony na sali weselnej, w którym kawa wraz z ekspresem lub czajnikiem jest do dyspozycji dla gości przez cały czas trwania... czytaj dalej
06 styczeń 2019
Czy wiesz, że… sekcja “O nas” na Twojej stronie internetowej też może sprzedawać…? To nie miejsce na suchy tekst o historii firmy, z datami i informacjami ważnymi wyłącznie dla jej prezesa. Tutaj również można zaprezentować się w taki sposób, by zjednać sobie... czytaj dalej
02 styczeń 2019
Działania na Instagramie to coś znaczenie więcej niż tylko przypadkowe wrzucenie zdjęć i dodanie do nich kilku #hashtagów. Jeśli Instagram ma nam przynieść konkretne założone cele, wszystkie trafiające na niego zdjęcia i treści muszą być przemyślane.  Tu... czytaj dalej
30 grudzień 2018
Muzyka weselna to temat skrajnie kontrowersyjny. Już od lat trwają przepychanki między zwolennikami klasycznego wesela, których w Polsce mamy przecież najwięcej, a wyznawcami nowoczesnych rozwiązań i muzyki, chcących zmienić typowy, weselny klimat. Między nimi... czytaj dalej
26 grudzień 2018
Wspominałem już na początku, w pierwszej części poradnika, że w dużym stopniu sukces udziału w Targach Ślubnych zależy od Twojego zaangażowania. Dobre przygotowanie pozwoli Ci zaoszczędzić sporo czasu i niepotrzebnych nerwów. Poniżej znajdziesz zbiór porad, które... czytaj dalej
23 grudzień 2018
Początki bywają trudne w każdej branży - wiele rzeczy jest nowych i wymagających nauki. Promocja w internecie jest zwykle jedną z nich. Ma jednak szczególne znaczenie w branży ślubnej, bo grupa docelowa obejmuje głównie osoby młode, dla których... czytaj dalej
19 grudzień 2018
Wszystko, co robisz w swojej firmie, wymaga odpowiedniego przygotowania. Działania na Facebooku także. Nie wystarczy dodać zdjęcia kawy w poniedziałek rano i śmiesznego kota w środę. Dzisiaj musisz walczyć o uwagę. Jeśli ktoś kliknął „lubię to” uszanuj to... czytaj dalej
16 grudzień 2018
W drugiej części poradnika, opisując zasady udziału w targach ślubnych, posłużę się bliskimi mi przykładami z naszych imprez. U innych organizatorów może to wyglądać nieco inaczej. Przed podjęciem decyzji o udziale w targach radził bym zacząć od podstawowego kroku,... czytaj dalej
11 grudzień 2018
Od ponad 20 lat zajmuję się organizowaniem Targów Ślubnych w kilkunastu miastach na terenie południowej Polski. Zrealizowaliśmy około 200 imprez targowych i jak wynika z wyliczeń, na hali targowej spędziłem ponad rok swojego życia. W ciągu jednego sezonu -... czytaj dalej
09 grudzień 2018
Ślub i wesele to taki czas, podczas którego liczy się wyłącznie dobro Państwa Młodych. Z tego względu warto zaproponować im jak najlepszą obsługę. Niestety często "najlepszą obsługę" restauratorzy rozumieją jako nachalność oraz nadopiekuńczość,... czytaj dalej
05 grudzień 2018
Klient prędzej napisze skargę niż pochwali. Niestety, ale w tym stwierdzeniu jest sporo prawdy. Nawet jeżeli mamy mnóstwo zadowolonych klientów, to tylko niewielki procent z nich podziękował za współpracę pisząc referencje. Dlaczego tak się dzieje?... czytaj dalej
02 grudzień 2018
Wśród początkujących przedsiębiorców często panuje przekonanie, że promocją w internecie mogą zająć się sami: stronę zrobi nastoletni syn, teksty jakoś się napisze, a Facebooka córka poprowadzi. Moment otrzeźwienia przychodzi zwykle wtedy,... czytaj dalej
29 listopad 2018
Ludzie, a w szczególności teraźniejsi mężczyźni, kochają samochody. To dla wielu z nich nie tylko forma transportu, ale także hobby i zainteresowanie, które pielęgnują w swoim czasie wolnym. Wynajem samochodów do ślubu to temat zawsze na czasie. Dobrze... czytaj dalej
25 listopad 2018
Czy wiecie, że klienci często kupują oczami? Oferta zatem powinna przyciągać nie tylko treścią i konkretami, ale i swoim wyglądem. O tym w jaki sposób zbudować ofertę, by była merytorycznie poprawna, pisałam w poprzednim artykule.Tym razem chcę pokazać, że... czytaj dalej
20 listopad 2018
Instagram to potężne narzędzie do promocji swojego biznesu - szczególnie w branży ślubnej. Umożliwia dzielenie się zdjęciami, krótkimi materiałami wideo oraz prowadzenie relacji na żywo. Pozwala też na dość precyzyjne dotarcie do wybranej grupy... czytaj dalej
14 listopad 2018
Czy na wesele wypada iść w trampkach? Kiedy szpilki będą stosowne, a kiedy nie? Czy trzeba ubrać się na czarno i co zrobić, by nie wyglądać lepiej od gości? Dress code na weselach to temat rzeka. Jedni każą trzymać się sztywno etykiet, a inni mówią, że przecież są... czytaj dalej
11 listopad 2018
Instagram to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce i na świecie. Nic więc dziwnego, że jest tak szeroko wykorzystywany w marketingu. Pomaga budować świadomość marki, prezentować ofertę, inspirować odbiorców i… sprzedawać. A... czytaj dalej
06 listopad 2018
Masz firmę lub pomysł na nią, ale nie wiesz jak ruszyć, bo brak Ci doświadczenia i portfolio? Zobacz jak sobie radzić na samym początku i jak zdobyć pierwsze zlecenia, by mieć co zaprezentować w ofercie. Każdy kiedyś zaczynał. I każdy zadawał dokładnie to samo pytanie... czytaj dalej
29 październik 2018
Jeśli zastanawiasz się jak powinna wyglądać dobrze przygotowana oferta, którą wyślesz czy przedstawisz na spotkaniu klientowi - warto byś przeczytał ten artykuł.Poniżej przedstawiam kilka kroków, które pomogą w stworzeniu odpowiedniej oferty w Twojej... czytaj dalej
22 październik 2018
Facebook ciągle jest najbardziej popularnym serwisem społecznościowym w Polsce. I choć maleje liczba jego najmłodszych użytkowników, to w przedziałach wiekowych 18-24 i 25-34 ciągle rośnie w siłę. Prowadząc działalność w branży ślubnej, warto więc zastanowić... czytaj dalej
19 październik 2018
W branży ślubnej nie wszyscy posiadają biura i pracownie, do których można zapraszać klientów. Co zrobić jeśli chcesz się umówić na spotkanie, a nie masz swojego lokalu? Czy trzeba wynajmować biuro? A może spotkać się u klienta w domu? O tym, jakie miejsca są... czytaj dalej
18 październik 2018
Media społecznościowe są istotne dla prowadzenia biznesu ślubnego, jednak nie wszystkie pasują do każdego profilu działalności. Lepiej wybrać dwa najbardziej odpowiednie kanały i solidnie je prowadzić niż być obecnym w siedmiu serwisach, aktualizując je bez planu,... czytaj dalej
wczytaj więcej
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.