Jak wykorzystać Bagażnikowe Przedstawienie w promowaniu swojej firmy?

23 styczeń 2019
Adrian

Wielu właścicieli corocznie poszukuje odpowiednich mediów do prezentacji swoich produktów. Szukają niedrogiego miejsca w gazecie, czy rozglądają się za dostępnym cenowo blogerem, który zaprezentuje ich propozycje.

Możesz jednak w bardzo łatwy i przystępny sposób wypromować swoją firmę, przy okazji pokazując zainteresowanym osobom realne i praktyczne wartości Twoich produktów.

Trunk Show, bo o tym mowa, to z angielskiego “Bagażnikowe Przedstawienie” i stanowi dźwignię handlu w wielu gałęziach gospodarki za granicą. Na czym polega ta forma marketingowa i jak ją “ugryźć” by jak najwięcej zyskać?

Istota Trunk Show

Bagażnikowe Przedstawienie to bardzo prosty, a zarazem szalenie efektowny, sposób prezentacji asortymentu. Polega na zapakowaniu do bagażnika swojego samochodu, najlepiej kombi, SUV lub samochodu dostawczego, całego asortymentu, który chcesz pokazać szerszej publiczności.

Cechą szczególną Trunk Show jest ich nietuzinkowe działanie i bardzo praktyczne efekty. Każdy klient może bowiem przymierzyć oferowaną przez Twój sklep rzecz w sposób, którego wcześniej z pewnością nie widział na oczy.

To bardzo nieszablonowe działanie, które szybko się zwraca. Zainteresowani klienci widzą wówczas ich indywidualne traktowanie przez obsługującego i czują się “zobowiązani” do zakupu lub w najgorszym razie do prawdziwego i organoleptycznego poznania oferty Twojej marki.

Gdzie prezentować swój asortyment w Trunk Show?

Cechą charakterystyczną Trunk Show jest mobilność. Możesz dzięki temu wysłać swojego pracownika na jedne z wielu dużych targów i zaprezentować swój asortyment w bardzo nieszablonowy sposób. Co więcej, egzotykę tej formy eksponowania produktów docenią nawet osoby niepowiązane z branżą ślubną.

Możesz zatem pokazać swoje ubrania lub akcesoria podczas dużych zabaw uzgadniając to zawczasu z organizatorem. Co najważniejsze, Trunk Show jest wprost genialnym sposobem zaskarbienia sobie sympatii hipotetycznych klientów. Możesz bowiem zaplanować datę oraz miejsce i stworzyć na portalach społecznościowych wydarzenie oraz zaprosić do uczestnictwa większość obserwujących. Zapewne wielu z nich będzie chciało “na żywo” obejrzeć oferowane przez Twoją markę ubrania, bądź akcesoria. Jest to szczególnie istotne dla firm wysyłkowych, które nie mają sklepu stacjonarnego, a klienci dokonują zakupów jedynie na podstawie zdjęć oraz podanych wymiarów.

Sposób prezentacji produktu na Trunk Show

Bagażnikowe Przedstawienie trzeba doskonale przygotować. Klienci będą bowiem dokładnie oceniać Twoje przedsięwzięcie przez fakt, że zapewne nigdy się z nim nie spotkali.

Zadbaj zatem o oprawę i prezentację asortymentu. Zleć firmie stolarskiej lub meblowej stworzenie stelaża, na którym umieścisz swoje wyroby. Możesz poprosić o obicie go ciekawą, atrakcyjną tkaniną, która nawiążę do Twoich produktów. Jeśli sprzedajesz rzeczy luksusowe, to ciekawym wyborem będzie czerwony materiał przypominający jedwab. Jeśli z kolei sprzedajesz dziecięce ubrania weselne, to skorzystaj z materiałów z radosnymi nadrukami.

 

Serdeczne pozdrowienia,
Adrian

Średnia

5.0

Oceń mój artykuł

Zobacz także

Komentarze