MENU
targislubne

Lista artykułów


Lista artykułów zawierająca tag: firma

08 lipiec 2020
Jedną z pierwszych kwestii, o których myśli przyszła panna młoda, jest suknia ślubna. To decydujący element w organizacji. Dlatego pojawia się tu mnóstwo pytań dotyczących tego kiedy wybrać suknię, jaką i jak się do tego wyboru przygotować.  FAQ -... czytaj dalej
01 lipiec 2020
W branży ślubnej spotyka się bardzo dużo rodzinnych interesów. Mama pracuje z córką, siostra z bratem, a także spotyka się sporo małżeństw pracujących ze sobą. I właśnie temu ostatniemu duetowi chciałabym przyjrzeć się bliżej.  Czy łatwo jest... czytaj dalej
24 czerwiec 2020
Zastanówcie się jak byście się czuli, gdyby wasz np. fryzjer wyśmiewał się z oczekiwań swoich klientów? Prawdopodobnie wiedzielibyście, że i was nie oszczędzi, jak tyko zejdziecie z fotela. Czy takie zachowanie dobrze o nim świadczy? Czy... czytaj dalej
17 czerwiec 2020
Czy wiesz, że algorytmy Google’a wykorzystują nawet kilkaset różnych czynników, by pokazać użytkownikom treści w wyszukiwarkach? Co to oznacza dla Ciebie? Jeśli jeszcze nie wiesz czym jest pozycjonowanie stron www i jakie są czynniki, które je wspierają - to właśnie... czytaj dalej
20 maj 2020
Pewnie łapiesz się za głowę, co ja tu wypisuję. Ale to prawda, właśnie w momencie największej pracy trzeba zadbać o odpowiedni odpoczynek. I nie mam na myśli urlopu, bo na wakacje w sezonie ślubnym niewiele osób może sobie pozwolić.  Chcę pokazać Ci kilka sposobów... czytaj dalej
06 maj 2020
Klient branży ślubnej to obecnie osoby w wieku pomiędzy 25-29 lat, jak wskazują dane dotyczące „Małżeństwa i dzietności w Polsce”, wydanej przez GUS broszury z 2015 roku. Jeśli macie ochotę poczytać więcej na ten temat - zachęcam:... czytaj dalej
26 luty 2020
Obecnie rozwój podcastów w Polsce nabrał niesamowitego tempa, same podcasty stają się coraz bardziej popularne, a w branży ślubnej - nadal brakuje podcasterów! Może to właśnie szansa dla Ciebie, zanim zrobi to Twoja konkurencja? Co to jest... czytaj dalej
11 grudzień 2019
Transmisje live to nadal jeden z najlepszych sposobów radzenia sobie z, wciąż obcinającymi zasięg organiczny, algorytmami Facebooka. Dlatego warto przełamać się i spróbować wykorzystać live’y do promocji swojej firmy. Zabaw się w dziennikarza - relacja z... czytaj dalej
21 sierpień 2019
#Hashtagi mają na celu kategoryzację treści na Instagramie. Spełniają rolę uporządkowania wrzucanych każdego dnia milionów zdjęć. Są także potężnym narzędziem w walce o dotarcie do nowych followersów.  Dlatego aby stworzyć konto na Instagramie,... czytaj dalej
26 czerwiec 2019
Zacznijmy od początku - czym jest barter? Barter to bezgotówkowa wymiana handlowa pomiędzy stronami, które nawzajem wymieniają się produktem lub usługą o tej samej wartości.  Barter to jedna z najstarszych rodzajów handlu - i ma się świetnie po... czytaj dalej
05 czerwiec 2019
Na każdym weselu z pewnością znajdzie się kilkoro gości, którzy po pewnym czasie będą zmęczeni toczącym się zgiełkiem i ciągłą zabawą. Niestety, wesele nie dopuszcza możliwości odpoczynku i relaksu, to zupełnie sprzeczne z jego istotą. Ale czy na pewno?... czytaj dalej
08 maj 2019
Gotowe oferty, które wysyła się klientom. E-maile przygotowane na konkretne zapytania. Czy rzeczywiście warto z nich korzystać? A może zamiast pomagać w pracy - szkodzą? Czy gotowce to dobry sposób, by zaoszczędzić czas?  Czas to pieniądz. Dlatego w... czytaj dalej
03 kwiecień 2019
Nazwy produktów czy usług niekoniecznie muszą mieć wpływ na sukces marki bądź jego brak. Drutex, Osram czy Apple są tego dobitnymi przykładami. Branża ślubna rządzi się jednak nieco innymi prawami...W czasie organizacji wesela ogromne znaczenie ma cała otoczka.... czytaj dalej
10 luty 2019
Jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem nowego jeszcze bloga, jesteś pełen zapału, by go prowadzić, a może masz już nawet kilka wpisów na swoim koncie - to czas iść o krok dalej. Postanowiłam zebrać kilka podstawowych zasad, które ułatwią Ci... czytaj dalej
03 luty 2019
Prowadzenie bloga dla salonu sukien ślubnych może wydawać się działaniem pozbawionym większego sensu. Przyszłe panny młode nie stają się (z reguły) stałymi klientkami, trudno więc budować wokół salonu społeczność wiernych czytelniczek. A jednak umiejętnie... czytaj dalej
27 styczeń 2019
Pinterest do świetne miejsce w sieci, pełne inspirujących zdjęć i treści. To narzędzie, które może bardzo pomóc w działaniu w branży ślubnej. Dla niektórych jest to kopalnia inspiracji i podstawowe narzędzie w pracy z klientem. Co to jest... czytaj dalej
23 styczeń 2019
Wielu właścicieli corocznie poszukuje odpowiednich mediów do prezentacji swoich produktów. Szukają niedrogiego miejsca w gazecie, czy rozglądają się za dostępnym cenowo blogerem, który zaprezentuje ich propozycje. Możesz jednak w bardzo łatwy i... czytaj dalej
11 grudzień 2018
Od ponad 20 lat zajmuję się organizowaniem Targów Ślubnych w kilkunastu miastach na terenie południowej Polski. Zrealizowaliśmy około 200 imprez targowych i jak wynika z wyliczeń, na hali targowej spędziłem ponad rok swojego życia. W ciągu jednego sezonu -... czytaj dalej
05 grudzień 2018
Klient prędzej napisze skargę niż pochwali. Niestety, ale w tym stwierdzeniu jest sporo prawdy. Nawet jeżeli mamy mnóstwo zadowolonych klientów, to tylko niewielki procent z nich podziękował za współpracę pisząc referencje. Dlaczego tak się dzieje?... czytaj dalej
02 grudzień 2018
Wśród początkujących przedsiębiorców często panuje przekonanie, że promocją w internecie mogą zająć się sami: stronę zrobi nastoletni syn, teksty jakoś się napisze, a Facebooka córka poprowadzi. Moment otrzeźwienia przychodzi zwykle wtedy,... czytaj dalej
14 listopad 2018
Czy na wesele wypada iść w trampkach? Kiedy szpilki będą stosowne, a kiedy nie? Czy trzeba ubrać się na czarno i co zrobić, by nie wyglądać lepiej od gości? Dress code na weselach to temat rzeka. Jedni każą trzymać się sztywno etykiet, a inni mówią, że przecież są... czytaj dalej
06 listopad 2018
Masz firmę lub pomysł na nią, ale nie wiesz jak ruszyć, bo brak Ci doświadczenia i portfolio? Zobacz jak sobie radzić na samym początku i jak zdobyć pierwsze zlecenia, by mieć co zaprezentować w ofercie. Każdy kiedyś zaczynał. I każdy zadawał dokładnie to samo pytanie... czytaj dalej
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.