Metamorfoza figury przyszłej Panny Młodej

19 wrzesień 2017
Joanna Brodzicka

Patrzyłaś kiedykolwiek z niesmakiem w lustro, widząc swoją sylwetkę? Ja wielokrotnie. Podam Ci kilka sposobów, aby ten stan poprawić. Z uśmiechem budzić się co rano i z zadowoleniem zerkać na swoje odbicie.

Nie podam Ci magicznego sposobu na poprawę sylwetki w ciągu kilku dni. Powiedzmy sobie wprost – jest to nierealne. Chyba, że chirurgię plastyczną bierzesz pod uwagę, a i to wymaga kilkutygodniowej rekonwalescencji.  Skoro czytasz mój artykuł, zapewne nie jesteś z siebie w 100% zadowolona, a zaplanowana data ślubu zbliża się wielkimi krokami. Ten wyśniony dzień każdy chciałby spędzić jak w najpiękniejszej bajce, być zadowolonym z każdego detalu, zarówno z lokalu, orkiestry, uśmiechniętych i zadowolonych gości. Tysiące zdjęć zapewne zostanie wykonanych, a Ty w swoich oczach czujesz się obecnie jak okrągła pyza na świątecznym stole... To przykre i frustrujące.

Podpowiem Ci, jak łatwo i przyjemnie można osiągnąć wymarzony wygląd. Jednak od razu uprzedzam tych, którzy oczekują recepty „wow” - będziesz musiała zrezygnować z kilku przyzwyczajeń. Nic nie przychodzi w życiu łatwo. Warto jednak mieć ambicje i cel, który jest jak najbardziej do osiągnięcia.

Dieta

  • nocne podjadanie absolutnie wykluczone,
  • zero słodyczy po godzinie 16.00,
  • nie rezygnuj z własnych upodobań żywieniowych, jednak ogranicz je o 1/3,
  • jeśli masz problem z dobraniem odpowiedniej diety, wybierz się na wizytę do dietetyka.
    Przed wizytą: 2 godziny wcześniej nie pij kawy, alkoholu, nie jedz i nie uprawiaj sportu.


Warto wykonać również podstawowe badania:

  • morfologię krwi z rozmazem,
  • glukoza na czczo,
  • ogólne badanie moczu,
  • AIAT oraz AspAT – dwa enzymy odpowiedzialne za pracę wątroby,
  • TSH – enzym odpowiedzialny za prawidłową prace tarczycy.


Ruch

Ruch to zdrowie, generalnie każdy o tym wie i nie jest to żadna magiczna mantra. Wybierz swój ulubiony rodzaj sportu i regularnie z niego korzystaj. Może to być pilates, który pozwala wyrzeźbić smukłą sylwetkę bez forsownego wysiłku, aerobik, dzięki któremu oprócz spadku nieładnego tłuszczyku otrzymasz zastrzyk energii i dobrego humoru, siłownia najlepiej z osobistym trenerem, który podpowie, co jest dla Ciebie najkorzystniejsze. Może to być również zwykłe poranne lub wieczorne bieganie w słuchawkach na uszach z ulubioną muzyką lub w lesie w towarzystwie śpiewu ptaków.

 

 

Podejmujesz pałeczkę? Ja zacznę od rezygnacji z mojej ukochanej miętowej czekolady i wykupię karnet na aerobic...

Średnia

5.0

Oceń mój artykuł

Zobacz także

15 wrzesień 2017
07 sierpień 2019

Komentarze