MENU
targislubne

Lista artykułów


Lista artykułów zawierająca tag: social media

13 maj 2020
Do tej pory trzeba było korzystać z zewnętrznych aplikacji, by móc planować treści na Instragramie. Jakie możliwości daje Creator Studio i co dzięki niemu zyskuje przedsiębiorca? Czy Creator Studio zastąpi takie programy jak Later czy Planoly? Zapraszam do... czytaj dalej
15 kwiecień 2020
Facebook to społeczność, zatem powinniśmy nie tylko gromadzić wokoło siebie fanów, ale sami być fanami i członkami innych grup. Integracja, czy to w świecie realnych, czy internetowym, sprzyja budowaniu relacji. A te - mają wpływ także na nasz biznes. Jak... czytaj dalej
05 luty 2020
Wydawać by się mogło, że jeśli działasz na Instagramie, to niczym nie potrafi Cię zaskoczyć ta platforma. A jednak! Ciekawa jestem czy znasz tych kilka prostych trików, które mogą pomóc Ci w tworzeniu swojego firmowego konta na Insta?... czytaj dalej
11 grudzień 2019
Transmisje live to nadal jeden z najlepszych sposobów radzenia sobie z, wciąż obcinającymi zasięg organiczny, algorytmami Facebooka. Dlatego warto przełamać się i spróbować wykorzystać live’y do promocji swojej firmy. Zabaw się w dziennikarza - relacja z... czytaj dalej
13 listopad 2019
Nie da się ukryć, że jako przedsiębiorcy mnóstwo działań marketingowych tworzymy w sieci. Dzisiaj trudno wyobrazić sobie firmę w branży ślubnej, która nie ma strony www, nie rozmawia z fanami na Facebooku czy nie robi relacji na Instagramie. Przynajmniej Ci,... czytaj dalej
02 październik 2019
Instastory to świetny sposób, by przybliżyć potencjalnym klientom to co robisz. Nie zawsze jednak ma się pomysły, co warto pokazać w tych relacjach.  Przedstawiam kilka prostych pomysłów na urozmaicenie story na Instagramie.   Udostępnij swój... czytaj dalej
21 sierpień 2019
#Hashtagi mają na celu kategoryzację treści na Instagramie. Spełniają rolę uporządkowania wrzucanych każdego dnia milionów zdjęć. Są także potężnym narzędziem w walce o dotarcie do nowych followersów.  Dlatego aby stworzyć konto na Instagramie,... czytaj dalej
29 maj 2019
Bardzo często na początku działalności działa się po omacku. Bada się rynek i szuka się swojego na nim miejsca. Ale jak znaleźć klientów i jakimi sposobami ich szukać?  Od czego zacząć poszukiwania klienta? Podstawą są działania w sieci. To tam... czytaj dalej
15 maj 2019
Jeżeli jesteś (lub właśnie zaczynasz być) fotografem ślubnym, pomysł na bloga pewnie nasunął Ci się jeden: publikowanie zdjęć z uroczystości, ewentualnie wspomagane działaniami na Instagramie lub Facebooku. Jednak czy nie lepiej byłoby wrzucić swoje najlepsze... czytaj dalej
24 luty 2019
Podobno Instagram dzieli się na tych, którzy oglądają zdjęcia i tych, którzy patrzą tylko na relacje tam zamieszczane. Ale, by relacje były ciekawe, nie wystarczy tylko wrzucić ładne zdjęcie czy śmieszny GIF.  Poniżej przedstawię kilka sposobów... czytaj dalej
10 luty 2019
Jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem nowego jeszcze bloga, jesteś pełen zapału, by go prowadzić, a może masz już nawet kilka wpisów na swoim koncie - to czas iść o krok dalej. Postanowiłam zebrać kilka podstawowych zasad, które ułatwią Ci... czytaj dalej
27 styczeń 2019
Pinterest do świetne miejsce w sieci, pełne inspirujących zdjęć i treści. To narzędzie, które może bardzo pomóc w działaniu w branży ślubnej. Dla niektórych jest to kopalnia inspiracji i podstawowe narzędzie w pracy z klientem. Co to jest... czytaj dalej
19 grudzień 2018
Wszystko, co robisz w swojej firmie, wymaga odpowiedniego przygotowania. Działania na Facebooku także. Nie wystarczy dodać zdjęcia kawy w poniedziałek rano i śmiesznego kota w środę. Dzisiaj musisz walczyć o uwagę. Jeśli ktoś kliknął „lubię to” uszanuj to... czytaj dalej
02 grudzień 2018
Wśród początkujących przedsiębiorców często panuje przekonanie, że promocją w internecie mogą zająć się sami: stronę zrobi nastoletni syn, teksty jakoś się napisze, a Facebooka córka poprowadzi. Moment otrzeźwienia przychodzi zwykle wtedy,... czytaj dalej
11 listopad 2018
Instagram to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce i na świecie. Nic więc dziwnego, że jest tak szeroko wykorzystywany w marketingu. Pomaga budować świadomość marki, prezentować ofertę, inspirować odbiorców i… sprzedawać. A... czytaj dalej
18 październik 2018
Media społecznościowe są istotne dla prowadzenia biznesu ślubnego, jednak nie wszystkie pasują do każdego profilu działalności. Lepiej wybrać dwa najbardziej odpowiednie kanały i solidnie je prowadzić niż być obecnym w siedmiu serwisach, aktualizując je bez planu,... czytaj dalej
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.